Maskeradhoppning.

Ja idag då har jag varit på en lite pay´n jump på Holmegård, och det var en maskerad hoppning och självklart så var jag utklädd. Vet inte riktigt vad jag var utklädd till men vi kan kalla det för "spöke" :). Red både Alice och Maggie. Hoppade Maggie 40 och 50 cm och Alice 60 och 70 cm. Och det gick jätte bra blev dubbel nolla med Maggie och med Alice gick det också bra. Hon stannade några gånger men fick över henne iaf. Så är jätte nöjd :D Sen så vann jag då även maskeraden. Och fick som pris en godispåse :D Så idag var det en riktigt lyckad dag! ♥

















Var lite orolig först för att hästarna skulle vara rädda för den stora kappan, men det var dom verkligen inte så det gick jättebra :D

Kram Johanna♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Hua mej, så hemsk du ser ut!! Men snygg och vilka underbara hästar som klarade fladdret, det är trygga hästar det som får bra omvårdnad!

Kram Tina, ej så spökig

2011-11-07 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0