hejsan <3

Känns som evigheter nu sen jag blogga här men de kan ju
vara lite svårt att hinna med allt ibland tyvärr :/ Men i
Torsdagskväll hoppade ju jag och Ida i paddocken och det
gick bra :) Hoppade kombination fast när vi bytte varv
 då ville inte Alice hoppa men det gick sen när jag var
riktigt bestämmd!!! Xd

Igår var jag och Mirela på Stenungsundstorg
och vi hade jätte mysigt, Och Hon köpte en
liten choklad boll som kostade 18kronor!!!
Helt sjukt enligt oss... :/ Men det var kul ändå. _:)

Idag har jag sovit länge iaf. Till typ halv tolv xD Men
nu är jag vaken. O_o hehe. Fast jag har kanske inte
 haft sån tur. När jag skulle hämta mjölken i
kylskåpet så ramlade en flaka xide ut och den
gick i krasch så de vara bara att hämta damsugan
 så får jag hoppas att det inte är några glasbitar kvar!
Men nu snart när jag ätit upp min frukost då ska jag ut
till Stallet och rida och greja där. Ida och Kalle är på
clearRound idag på JOrdhammnar. Får hoppas att det
gick/går bra för dom :) <33

Ikväll blir det mys med familjen tror jag. :)

Så får ni ha en bra dag och kolla efter nya inlägg ikväll
eller imorgon ;D<3



Crazy me... xd



Vakraste prinssessan <3



Fångad av en stormvind xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0