Tröttis...

Idag är jag verkligen jättetrött kan det kanske bero på.... ridläger måndag-fredag sen High Chaparral Fredag-Söndag och sen nästa veckan vara med kompis Måndag-Onsdag och sen på Onsdag åka till Fjärås med Mamma och Anna? .....Kanske kan bero på det JA.! Fast jag skulle ju inte tacka nej till något av det där :)

Hursomhelst så har jag iaf vaknat nu och sitter lite vid datorn. Snart ska jag gå ut och rida Alice. Ska prova något nytt, att rida henne barbacka, i repgrimman med mina nya click on tyglar i tyg/nylon som mamma köpte till mig på High Chaparral :) Får se hur det går med den saken... Fast som jag och Anna har kommit på så hoppar faktiskt Alice mycket bättre utan sadeln.





Lite trött hon med på den här bilden..?

Kram Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0