onsdag!

Ja som jag sa igår då så är det mycket som händer idag....! och jag har inte fel....

Här är en lista över allt som jag SKA göra idag.

1. Blogga o kolla facebook.
2. äta frukost.
3. duscha.
4. klä på mig, fixa hår o smink.
5. Gå ut till bussen runt 13 tiden.
6. åka ner med bussen till Mirela.
7. Gå från bussen till Mirelas hus och sen gå ner till färjan.
8. Gå på bussen i kålhättan, åka till Std och fixa present.
8. åka hem igen, buss , färja , gå...
10. äta middag.
11. Byta om o fixa till sig lite. (smik o hår)
12. Åka till Sara o Nathalies sommarfest kl. 18:30.

Så nu får jag gå ner och få i mig lite frukost :D

ha de bra så länge :)

Kram Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0