mysig morgon.

Ja hallå på er.
går då släppte vi in Alice till Kalle och Maggie och det gick jättebra. :D




Men imorse när jag vaknade så gick jag på toa och sen ropade pappa på mig,
för alla hästarna låg ner ålltså, Kalle, Maggie och Alice. Men så när jag kom
ut då låg bara Maggie ner. Och pappa hade med sig päron så vi gick
försiktigt fram till Maggie och hon låg kvar och så gav vi henne päronen och
gosade lite. Och hon bara låg kvar och mös.! Jättegulligt men sen kom
Kalle och vallade upp henne och sen gick hon efter mig, och ville troligtvis
ha mera päron :D Men gulligt ändå ♥

Kram Johanna ♥♥




Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter jättemysigt! Hon är ju lugn för att vara så ung och säkert trygg med dej och det är ju bra. Kram Tina

2011-07-29 @ 12:03:42
URL: http://door-keepers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0