Måndag morgon o jag bloggar :)

Hejsan.
Igår då var jag mammi och pappi på torp och shoppa lite blev fina kläder och såklart lite på hööks med till hästarna!

Men Idag då ska jag nu på förmiddan sommarjobba lite genom att vara barnvakt till min lilla kusin Kalle. Och sen när han har åkt hem igen då ska jag: packa grejor till tävlingen och rida Alice. Och sen gå in och duscha för att sen på kvällen åka på kalas till min andra kusin Oliver som fyller 15 år!! :D♥

Och sen nästa dag upp tidigt för att jag och Alice ska åka till Mimmi på tjörn. Då ska vi alltså vara där hela dagen och sen åka till tävlingen med Mimmi och ponny som hon ska ha, Enya ♥



/ Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0