Maggie May ♥

Yes nu börjar det närma sig söndag..... :)

Ni som läser detta har antagligen ingen aning om vad jag pratar om. Men det är så att jag, mamma och Anna har varit i fjärrås 2 gånger nu. För det är så att det är en d-ponny där som heter Maggie May som vi ska hämta på söndag! Och så ska jag få låna den i ungefär 2 år. Så det kommer bli en liten nystart för mig. Hon är en Connemara ponny och hon är bara 5 år och underbart gullig♥ och jag hoppas verkligen att hon kommer trivas här och bli vän med alla våra hästar! Och Alice ska jag också fortfarande ha kvar då alltså.!

Så nu vet ni det också. :D och här kommer 2 bilder på henne♥





Kram Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0