dålig update.

Hejsan.
Jag vet att det har varit ganska dålig update denna veckan men det är för att i tisdags då var jag på tävling hela dagen. Och sen på onsdagmorgonen då fick jag gå upp vi halv 7 för jag skulle åka med mamma till tjörn. För jag skulle till Mimmi :) Och då på dagen vi 12 tiden då åkte vi mot Mellerud, Där vi var på camping tills igår (torsdag). Det var jätteroligt där. Och sen idag då ska jag åka till Ed med familjen och husvagnen. Och vi ska vara där tills Söndag. Så denna helgen får det bli lite tidsinställt här på bloggen. Men nästa vecka får la updateringen här på bloggen bli lite bättre igen :D



Och lilla Alice är nu då på sommarbetet i skogen med Kalle fjording och Bambe gammel travare. ;) Där hon bara ska ta det lungt och känna att hon är en ponny/häst! ♥

/Mårtensson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0