Update ;)

Mimmi var hos mig ihelgen hade 7kt roligt :D Först på kvällen sjöng vi först Sing star och sen kareoke hemma hos henne xD  var skojsigt men vi sjöng typ ngn låt som var skit hög så då blev jag lite hes xd och nu har jag ont i halsen med värsta hostan :P <3 Inte bra.. Sen sov Mimmi iaf över hos mig till lördan och då red vi lite och så :) Här kommer iaf en bildbomb lr vad man nu kallar det! ;D <3

Kareoke ;)







Sisters ♥



Först red vi Shettisarna i skogen ;)
















Och sen när vi skulle ta ut Alice och Juzin ville inte Juzin komma xD










Gett upp eller ? ;o <3 :)







men de sluta med att Juzin fick stå själv i hagen så tog Mimmi Bambe ist :) <3







Sen skulle man upp oxå...























hahaha löl ;P <3




Love
Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0