Träningen igår <33

Var på Hoppträningen igår för Anna<3 Var kul att vara där igen asså. Vi skulle göra typ kontroll övningar. Men jag hade en Enormt Piiggg ponnie xd Först då när vi kom in i manegen så var hon lixom helt nervös men de gick över efter några varv :D Och när vi trava så var hon skit pigg och när vi skulle galoppera oxå :P Men sen när vi typ skulle galoppera i högervarv så blev hon så pigg och uppspelt (tror de var när alla börja galopper så då vill hon oxå de) men jag fick iaf svänga in med henne på en lite volt för att hon skulle lugna sig ;) Men de gillade ju inte Alice Brallis så klart... Så hon bockade typ as med mig så jag ramla av xD <3  Men de gick bra ändå men innnan vi fick fångat in henne så sprang hon runt och bockade helt galen typ xD Och när vi skulle hoppa var hon pigg men i slutet blev hon jätte fiin <3333 :D Så är nöjd ändå <333




Lite bilder<3


Kiss and love Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0