Torsdag <3

ChaCha Bloggen! ♥

Idag har de varit skola var ganska segt, Mikinfriitti var inte där :( Men ett stort KRYA till henne iaf :)<333 Sen sista lektionen hade vi So men Linda var inte där så vi hade Marie oh hon skulle gå Halv två och då fick vi oxå gå, så gött ;) Så hade kort dag idag i skolan ;D <3 Men jag måste bara berätta en sak XD Idag så hade jag och tjejerna varit på gården så typ tog jag kort på Johan (vet inte varför) men iaf så skulle jag gå ut då så kom det någon bakom mig och tog mig på axlarna och typ sa något/skrek! och jag blev ju livrädd xd Men det var typ Erik lr vad han nu heter i 8:a lr 9:a ;)
Men snart ska jag gå ut till stallet och sen ska kanske jag och mamma ner till banken och fixa idkort lr vad de nu heter ;) Imorgon ärdet äntligen fradag! :) ska bli gött med helg. Ska kanske åka till Mimmi imorgon oxå och gå på discot på häggvall. Vi får se :)<3



Min Balla katt ;)





Hehe mitt "mellanmål" R iskaka och Nnegerboll ;)


Kraam Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0