Tävlings terminen 2011

Den får vi se hur det blir :) Man vet inte när man har en ponny som Alice :) Men Jag och mammi har tittat lite på TDB och där finns de en del ;) <3 Vi ska oxå fixa Ryttarlicens till MIG :D<3 Mitt mål ska bli att vara med på minst en Dressyrtävlig ;D hehehe blir spännande att se hur de går!!! Men jag ska sattsa på Hoppningen ;) Och försöka att tävla ganska mycke ändå :) <3 När vi tittade runt så börja "säsongen" i Mars ungefär :D <3 Men de kommer bli 7kt roligt iaf och jag kommer OFC skriva här på bloggen om hur de gick o.s.v. :) <33


Bild som mimmi har redigerat t mig och henne :D<33



<3


liten bild från ridläger 2009

Hejj hopp Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0