Sötnosarna <33

Har tänkt att lägga ut lite grejer nu när jag ändå inte har ngt att göra ;D så nu kommer lite film och bilder på mina sötnosar och dom två som oxå betyder jävligt mycket för mig, <33
De är mina två shettisar som är syskon <3 Filippa och Fabian <3 Filippa fick jag och min kusiner på mammas sida av mormor då var jag bara ungefär 0,5 år eller ngt <33 Vi körde henne bara för de fanns ingen som kunde rida henne <3

Och sen ett par år senare så hörde en man av sig som heter Bosse och frågade om vi ville ha mamman (Fatima ♥) och Brosan (Fabian)
så då prov red vi dom och lite så och på midsommar då kom dom hem till oss Fatima blev min och Fabian blev emils och så red olivia mest på filippa men emil hade ju inte så mycke intresse för hästar så då "fick" jag båda :) <3 Sen under alla år så har det hänt mycket tjejer från tjörn har varit här och ridit och hjälpt mig och Olivia och Ida med ;) men Fatima blev ju tillslut gammal och orkade inte så mycket så nu är hon i Trppalanda de eviga grönas land <333 Men du kommer ALLTID att finnas i mitt hjärta ♥ Fatima♥ <3 

Men nu kommer  bilderna och filmen som jag lovat ;)<3
Grejar lite i stallet :) Fabians FinFina svans<33

PussPuss<3

Sötnosen<3



Mio vill gör allt xD <3

Gullungar :)<3


Älsklingarna <33

Kiss and love johanna ♥

Kommentarer
Postat av: Cicci

Mio är ju för gooo! Se till att topp-fostra hästarna så Kalle kan rida ungersk post i vecka 24.....

2011-01-10 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0