Ridläger sommaren 2010 <3

¨Saknar verkligen sommaren..<3 vae 7kt kul i sommras som te.x ridlägret som va hemma hos mig som Anna Edvardsson hade <33 Hoppas att de blir ett 2011 oxå !! ;) Föpr de var riktigt kul, Vi var 9 tjejer 10 med Anna då.. <3 Vi sov på våran höskulle som var riktigt mysig<33 Vi red ute , i paddocken vi hade poängpromenad, skatt jakt . spöknatt hehe <3 tävlingar och så bada vi skit mycke på Granvattnet ;D jätte kul asså<3 och på sista dan då hade vi en liten uppvisning för nära och kära<333 :)

Alla som var med var: Mimmi , Lovisa , Johanna.S , Elin , Felicia , Maja , Annie , Saga och Jag ;)<33 Här kommer lite bilder från uppvisningen oxå <33


Lovisa & Taffe <33


Mimmi & Spotten Lovisa & Taffe och Elin & Manue :)<3

Jag och Alice<3


Felicia & prince och Johanna & Scooper <3


Annie & Freja <33


Mimmi & Spotten och Maja & Pontus <33

<3


Jag och Alice <3

In action xD <3

Usch för bilden..

Sötnosen <3

Jag & Alice och Maja & Pontus<33

<33

Anna världens bästa och snällaste ridlärare ;)<33

På poängpromenaden kom jag 2:a ;d<3... 


...Och Saga som rider på Debbie kom 1:a ;D <3




Kiss and love Johanna<3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0