Love t dom <3

Var ju på Torp i Söndags, Och ofc så gick jag ju in på Hööks oxå :D Och jag var ju bara tvungen att prova stövlarna xD hehehe <3 Provade 38 och dom satt perfect ;D<3 Så nu vill jag ha dom ännu meer <33 Dom är ju 7kt snygga ;) Jag har ca: hälften nu och jag kommer kunna köpa dom innan mars :D <3 Jag provade oxå en lättvikts hjälm och den var jätte skön :) men jag ska inte ha en från Hööks tror jag :) Vill ju ha en lamicell. Men vi får se :) Jag ska oxå köopa grejer till sporrarna så att dom inte slite på stövlarna ;D <3  Jag ska Städa pappas bil oxå innuti en gång i veckan för 50 kr ;D  Kommer gå jätte bra hoppas jag xD <3 Bara för att de är 7kt snygga <33





Kiss and love Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0