Lördag kväll...

Nu har jag kommit hem från en 7kt rolig helg med mirela <3
Men ikväll kommer Mimmi, ja hela familjen Nilsson :)
Ska äta go mat me dom och chilla, mysa och Busa ofc ;) Kommer bli Kul ;)
hehe <3
Men imorgon ska kanske jag och pappa in t std och kolla säng t mig! :D
Jag ska typ ha en 1.20 säng kommer bli ass gött :) <3
Och på måndag är de skola igen ;( :D hehe men de ska bli kul eller
jag kommer göra så att de blir kul ;D som jag brukar göra :) <33 haha xD
Vi ska ha OLOF i So.. asså herre gud han är typ som värsta "soldaten" usch
men man kan skämta lite med han iaf bara man inte tar upp mobilen för då blir han
Galen :S haha som Linnette hon hade en lite spegel så spegla hon sig på lektionen så sa
Olof: ska jag ta din mobil oxå ?:@
och Linette bara: asså de är en spegel daah xD haha 7kt kul :D<33

Men nu kommer nog The Nilssons snart ;) men ni får ha en go lördags kväll iaf :)

me <3

Mimmi the best <3


Skit ungar !!! :D <3

Och min 2:a älskling <333

Kraaamm Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0