inlägg<3

Idag har jag varit i skolan ;) är väl helt ok där. Sen följde jag med Hanna (miki) hem och var hos henne till 5 typ :) Sen hämta brorsan mej och vi åkte till morfar, han passade Joline och Kalle bus <3 Dom är så goá <33  Mina kusinervitaminer ;D Och typ vid 6-7 tiden gickk jag hem och mata och tog in hästarna :) Och nu sitter jag ´hos morfar och bloggar :)
Imorgon äre Skola och sen ska jag kanske till Hanna, men vi får se för jag måste/vill ta ut lilla Alice Brallis :) Och på kvällen får vi se om jag ska gå på afrodansen. Lollo kan inte gå men Jag och Hanna ska kanske gå, vi får se :) Annars blir de nog mys med familjen ;) Och i helgen får jag se blir kanske ngn kompis lr så <33




Kiss and love Johanna<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0