Hemma...<3

Nu har jag kommit hem från Ida och Gbg de har varit jätte kul! Vi har sett på bio på Bergakungen ;) och åkt skridskor på heden, Chillat och så har jag varit på hennes ridskola ;) De var jätte kul och dom hade 7kt fina hästar och ponnyerdär <333 Innnan lektionen börja och innan dom fick sina hästar så gick vi runt i stallet och tittade på hästarna så var det en liten B-ponny som heter Madicken,<3  vi gick in till henne och gosa med hon. Hon var jätte söt  :)<3 Och så sen när dom skulle få välja hästar så valde ida Madicken <33 Var jätte kul att hon valde hon för hon var speciell <3
Som ni ser så är hon importerad från Holland och de är Alice oxå!! ;D 7kt kul för mig asså <3 Och det ser ut som om hon har lite arab i sig oxå för hon var pigg och huvudet sog lite ut som arab och hon var rädd om sitt huvud, <3  men jag vet inte är inte ett proffs på de ;)<3 Men hon var Jätte SÖT iaf lilla Madicken ;) Och om ngn av er blogg läsare som vet ngt om Madicken som står på GöteborgsFältRidKlubb så får ni gärna mejla mig t: [email protected] eller skriva en lite kommentar ;) så vore de jätte snällt <3333











Sötnosar <3

Sorry att bilderna inte blev så bra men dom är tagna med mobilen och tyvärr så äre inte så bra soom på den :( :) <3333



Kiss and love Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0