Hello ;)

Japp nu har man kommit hem från skolan då, har varit skoj ;) Men Linette var sjuk så vi kunde inte fortsätta med våran "Film" xD men krya iaf ;) Miki var i skolan idag var gött har saknat henne. Och hon hade verkligen "Bad Hair Day" idag HaHaHa XD Sen på Matten hade vi gjort typ procent grejer som vi målade och jag tog lite kort på de ;) <3 hehe <3

xD












Min favorit ;)















Lite fina färger där;) Men asså idag när jag åkte hem med bussen, då kunde man typ inte se ut ur fönstret för det var så skitigt :O asså helt smutsigt var de.
Och man ser inte att det är ett fönster typ xD

Usch :P



Och sen när jag kom hem fick jag Duscha Mio för han hade varit ute och gått med mormor och morfar och gullungarna/ små kusinerna :)  :D<3







Sötnozen <33



Kramiizz Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0