Hehehe ♥

Är hemma själv och har lite freak för mig :D hehe <3

Lyssnar på musik går runt i mysbyxor och tänker på

dig min Älskling  ;)<333 I skolan idag var det la "kul"

<3 men hade skit jobbig gympa/idrott lektion, asså

omg jag döör :p

Har varit ute och tagit in hästarna nyss ;) Ska kanske

baka snart vi får se hur de blir me det <3 Men isf blir

de Choklad muffins ,Lätt och Gott ;D <3

Men här kommer lite nya bilder :) <3


hehe fråga inte xD





I´m so strong hehe really ;P


Puss Puss <3 Johanna ♥

Kommentarer
Postat av: Klara Olsson

haha Bra text där johanna:) jag läser din blogg varje dag den är grymt bra!! hahaha de rimma xD



Hahha You are so strong :)<33

2011-01-12 @ 19:24:47
URL: http://dennaflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0