Happy Face ;D

Idag har de varit en grymt bar dag ;D fast skolan var kanske inte så jätte bra då men... <3 När jag kom hem gick jag ut till stallet och mockade och red min lilla Alice Brallis. :)<3 Hon tyckte att de var jätte roligt och hon var Piiggg xD Men de är bara kul ;D <3 I galoppen gjorde jag förhållningar så att hon kortade sig och blev riktigt fiin <3 Är Stolt* över den ponnyn :D Men i början vill hon inte fatta höger galopp utan bara vänster, men efter ett tag fattade hon Höger iaf :D Hon var Jätte fiin iaf<3SEn åkte jag och pappa in till Std och tog kort på mig till mitt ID kort ;D <3 Blev ganska nöjd faktiskt ;D<3
Sen så var vi på JYSK och köpte min säng !! :D en 1.20 säng den är ju värstA BIG :)))  hehehe ;) <3 Nice :D<3




En till grej som gör att jag är JÄTTE GLAD nu är att de ser ut som om transporten rullar imorgon ;D Japp imorgon blir de Hoppträning med andra ord ! LOve t de <3 Har inte varit med där med Alice sen i höstas innan jag bröt fingrarna och de är ju en evighets sen ;P hahaha xD Kommer bli så Roligt ;D men ska gå ner nu och ringa Anna ;D<33 Kram <3



Majja Och Pontus Hoppar <33



Anna och Alice Brallis hoppar ;) <3


Saga och Debbie <3


Mimmi och Spotten <3


Och min fiina ELIT Ponny <33



Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0