Hahahaha xD <3

Här är en liten "humor film" xD

Tjenare Kungen!!
Nej jag skoja bara men jag ska skriva lite om vad som får mig att skratta xD hehe.. Något som jag alltid tycker är kul är när man bjuder lite på sig själv och vågar visa sig, skratta och ha kul!
För de som jag tycker är 7kt tråkigt är när man tycker något är kul men inte visar de ;) <3
Jag har många vänner som jag kan gråta med och  lita på och ofc SKRATTA med ;D det bli lixom lite bättre stämning om man skämtar bort allvarliga grejer hehe ;) som jag ofta gör xD '(fast de finns ju undantag....) ;/<3
Humor tycker jag då alltså är riktigt roligt och bra om man har :D då blir livet lixom lite lättare och roligare om ni förstår :)<3333
Saker som jag brukar skratta åt kan vara lite olika men te.x om någon skadar sig.. (ta inte de här som att jag tycker de är kul när folk slår sig för så är det inte jag menar :@) men som min kusin olivia när vi var små då slog hon sig ibland och då stod stod jag på marken och as garva xD hehe :)Som en gång så var jag hos mormor/farmor så kom Olivia cyklandes mot mig så tittade jag mot henne men sen så vände jag mig om bort från henne och så hörde jag en duns och så vände jag mig om och då log hon där och sprattlade med cykeln mellan benen hahaha gud vad jag skratta då Olivia as garva oxå ;) De var tider de <33

Mina två bästa vänner Mimmi och Mirela är oxå två sånna där personer som man kan skratta åt i flera timmar och det är 7kt kul! hehe ;) Jag älskar dom <333


Pussochkramskumbanan  Johanna ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0