Hahaha xd

Så som ni vet så var ju familjen Nilsson här igår! Jag och mimmi hade 7kt roligt ;D fast vid middan så hände en lite grej ;S Mimmi satt och drack ur sitt glas och plötsligt hördes Kraach :/ då hade hon typ bitit sönder ett hål i glasets över kant eller något , de var läskigt iaf men jag höll på att skratta som vanligt xD <3 Sen Gjorde vi en video om Oss och våra ELIT hästar :) jag ska lägga upp den sen så ni får se ;) vi ringde oxå t folk och tuta dom i öronen med en fotbollstuta eller vad de nu heter ;D jaja de var Roligt iaf :D<3333 Så de blev mycke bus igår som ni förstår xD


Mimmis farsa Robert :)


Mimmi ;)<33


Och Jag ofc ;) <33

Fråga inte om bilden men jag försöker ta bort ett plåster iaf xD <33

Kiss and fun  Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0