Glad!

Gud va kul att ni har börjat kommentera ;) Nu får jag verkligen lust att forsätta att skriva och blogga!! ;D <33 Jag har oxå fått några idér om vad jag kan skriva om och lite så..  te.x Hiss och Diss ;) och Vad som får mig att skratta ;) hehe ;) så ni får hålla utkik här på bloggen och fortsätta kommentera så blir jag jätte glad ;)<33
Igår gjorde jag en lite film oxå som kommer snart ;) hoppas att ni gillar den ! och nu har jag även fixat så att de är musik till och jag blev faktiskt 7kt nöjjd ;D Men om någon av er har någon idé om vad man kan göra en film om på MovieMaker så kom gjärna med förslag skulle vara jätte kul isf ;) <33





xD



PussOchKramSkumBanan ;)<3

Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0