Fradag♥

Hej!
Idag är det äntligen fredag ;)
Så sköönt med helgisch xD IMen jag har precis kommit hem från skolan ;) Har varit en rolig dag som har gått foort, men det är bara skönt. Idag på morgonen hade vi Syslöjd och jag håller ju på att sticka min finfina mössa xD gick jätte bra! är la typ halvvägs ;) Sen hade vi engelska typ prata igenom halva lektionen om att komma i tid lr något. Efter det hade vi rolig idrott iaf ;) gjorde typp spök boll och brännboll ;) Sen när vi skulle duscha så kom femmorna och knacka på ;@ Så jag och Lollo gick och öppna i bara handdukar om oss hahahaha xD och ni skule sätt deras miner :P hehe <3
sen hade vi teknik och innan de var jag och Linette lite galna xd typ gjorde "James Bond" bakom väggar och hörn typ, aah de kanske är lite svårt att förstå men de var skojjsigt iaf ;) <3 och på tekniken ska vi typ bygga "svävare/båtar" vi får se hur de kommer gå med det. Och sen var det dax för Matte och sen So :) Var seeegt iaf ;P <3333
Ikväll får vi se om de blir disco eller något annat :) Men vill jätte gärna gå på discot på Häggvallskolan  med mimmisan iaf :D<3




Ammie och Mio sötnozar ;)





lite goá fredags bilder från veckan som har gått ;D ♥


Kramiiz Johanna♥

Kommentarer
Postat av: Linette

Hahahahahahaha, på måndag ska vi fortsätta med våran lilla film ;)

2011-01-28 @ 17:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0