Day <3

HejHej

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om men de får bli något kul ;D <3
Men idag har jag haft tränigsverk hela dagen usch asså har typ inte kunnat gå nästan har bara gjort skit ont :) De är sen Idrotten igår var ju värsta jobbigt puuh xD så skulle vi typ stretcha i omkläddningsrumen men de han vi ju inte för vi hade bara en kvart lixom t nästa lektion så... de fick vi hoppa och nu har jag resultatet av de ;) :(<3 hehe..
Imorgon blir de en 7kt rolig dag :) i skolan har vi idrott och sen ska jag med Hanna ( Mirela) hem och sova över :) Men på kvällen ska vi gå och träna i Svanhallen :) Ska prova på afrodans med Lovisa xD <33 Kommer la bli kul <33 Kommer ett inlägg om de imorgon :) Sen på lördag så ska kanske jag och mamma till Johans Manege
och träna lilla Alice Brallis :D <333 Jag blir jätte glad om vi gör de:D <3 Var så länge sen jag trände henne ordentligt :)
Sparandet till Ridstövlar går la ganska bra som ni vet så vill jag ha dessa --->       från Hööks Dom kostar ca : 1.800 kr ;)<33 As snygga enligt MIG <3
Verkligen Hiss t dom <33 

Här kommer en Gó blandning av lite bilder :D<33








Kiss and love johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0