Afro dans <3

:)  Som ni vet så var jag Mirela och Lovisa på afrodans i fredags det var 7kt kul och de tyckte tjejerna oxå :D Jag vill gärna fortsätta me det för de var Kul träning till musik :D <33 Asså alla ni som skulle vilja prova de ska verkligen göra de för de är så KUL! love t de iaf <33

Men från igår t idag så har jag varit me mikki ponfritti :) har varit jätte kul verkligen :)<33
Här kommer lite bilder på min pannkaka :D mums <33


Hahaaha så söt <3
De är nutella glass valnötter och Choklad sås :) <33 Den smaka GOTT iaf <33
Haha jag efter jag ätit lite CHOKLAD xD <33



Vi var ute oxå jag fick dom små brallorna och hon fick dom Stora xD <33
ME haha xD ...
...And She xD 
'

Men ni får ha de gött oc glömm inte att kommentera !! '

Kiss and love Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0