Träningen igår ;)

HEJ!
Ja igår var man på hoppträningen då på tjörn för Anna, Och Ida var med på Kalle och Olivia var med och fotade och det blev Braiga bilder här till bloggen ;) Men innan vi skulle åka iaf var jag jätte flamsig (som vanligt) och nervös men jag vet inte riktigt varför xD Lilla konstiga jag... Men de gick iaf jätte bra på träningen, eller iaf bättre än förra gången ;D Vi övade på att hoppa Svåra svängar :) och Alice var typ jätteladdad. Och när vi skulle börja hoppa ett hinder för första gången så var det lite bajs på det och Alice bara "ooh vad är det? Läskigt :S" hahah men sån är hon min lilla Alice brallis! :) Men det slutade iaf med att vi hoppade en oxer på 85cm. Nöjjd och jag kände hur hon tog i och tyckte att de var kul. Och jag längtar tills nästa träning för det är så kul ;)<33
Men här är bilderna iaf ;) 











































Så de får bli bra :)


Kramiiz Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0