Söndag...

Hejsan !
Denna helgen har varit grymt bra och rolig, med bra väder, ridning och kompisar ;D Mirela sov över här fredag till Lördag. Var jätte mysigt. Tittade på filmer och hade roligt. Sen igårkväll (lördagkväll ) Då var våran familj med familjen Thörn och Nilsson i Göteborg och grattade Mamma på en restaurang och sen gick vi till Bergakungen och tittade på den nya Svenska filmen Åsa-Nisse . Hahaha den var la rolig den xD
Sen idag sov jag Lääänge,(lite sov morgon) Sen gick jag ut till Stallet, Mockade och red Alice<3
Hon var jätte fiin. Red henne på ängen och hon fick sträcka ut i en härlig och skön galopp i snön :D Hon tyckte verkligen om det, Och jag kände hur hon riktigt ökade och sträckte ut sig när jag bad om det. OFC!
Men nu ska jag Fortsätta att titta på Förraveckans ponnyakut och sen kommer Farmor och Farfar och Magnus med kanske familj ;D



Mina två goaste och bästaste vänner som Alltid finns där för mig <333





Winter time... :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0