:P

Tjenare!
Igår var vi på IKEA och köpte många fina och braiga grejer till mitt rum! te.x. en gosig matta, en typ bokhylla bord m.m. Var ganska kul men fick ont i fötter och ben :) kommer kanske ett inlägg och bilder om det när vi har fixat allt ;)

Sen på kvällen när vi kom hem då tittade vi på let´s dance. Det var ju Alexandra som åkte och det var helt rätt. Sen gick alla tråka människor och la sig men jag tittade på Modern Family hahaha det är bara BÄST!! :D

Idag ska jag nog inte göra så mycket men hästarna får stå inne för det är isgata överallt så så får det bli ;( tråkigt men så är det... <3
öch ikväll ska jag till Lovisa på tjejkväll kommer bli mysigt :D<3









Mio <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0