Min torsdag ;)

Nu är det snart helg igen dårå :)
Igår kom min bäddsoffa oxå och den är
jätte sköön och stoor och
alldeles perfekt! 
Sov i den inatt och jag har inget att klaga på ;) <3
Men har varit hos Mirela idag efter
skolan var ass grymt och kul! Hehehe <3
Men sen när jag kom hem gick jag ut till stallet
och tog ut Alice Brallis i paddocken,
Har smält där nu så nu går det Äntligen att rida "normalt".
Men var kul iaf och Alice var jätte duktig och
lyssnade verkligen ;) <3
Och sen åkte jag och brorsan ner till Hemköp
och tappen och köpte godis till mig
och Semlor till Pappa xD
Men imorgon åker ju jag iväg på Finnehajken
med Natta och Philip ;)
Kommer bli kul men hoppas inte att de blir för kallt :S
Vi ska ju sova i Vindskydd
xD brrr...
Så ihelgen kommer det kanske inte bli så mycket update
:( men jag ska försöka få till
det ändå ;) För er.. ♥

Men nu ska jag gå och duscha och sen blir det

mys framför tv:n. Men ni får ha det så bra :)

Här är lite bilder på Soffan me<3











Kram Johanna♥





Kommentarer
Postat av: Anna

Jag visste inte att du hade blogg, sånt får du ju tala om så jag kan hålla koll på er ;) hihi

Har du bytt rum nu :D

Ha en bra helg så ses vi på tisdag :D

2011-02-11 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0