Alla ♥ dag idag.

Hej Bloggen!


Idag är det Alla ♥ dag med. Men nu är det
bara 4dagar i skolan kvar och sen
är det LOV!! längtar så enormt mycke, men jag längtar ju MEST till Sommaren 2011!
Kommer bli bäst asså, Rida, tävlingar, hästar, kompisar, sola och bada och inga krav!
Kommer typ gå runt i mina jeans-shorts, linne och bara chilla, Kommer bli gött!
Men åter till nuet, Nu ska jag snart gå ut till stallet och fixa där och sen ska jag laga middag till familjen. Blir typ en grej som vi gjorde på hemkunskapen idag ;)
Men jag är också sugen på en ny header och design till bloggen! Någon  som vill göra den ? Skulle vara jätte snällt :)
Hör gjärna av er!



Min bild som jag gjorde ;)♥!











Kommentarer
Postat av: emma persson

JAG KAN :D:D !!! <3

2011-02-16 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0