Höjd rekord ;D 9/2-2011

Hejsan!
Har varit ute och ridit Alice nu då! Gick hur bra som helst, Hoppade med henne och de slutade med att jag hoppade en stigande oxer på 1,10!! Är så glad och nöjd! Vårat höjd rekord har gått från 95cm till 110 cm! ;D
Men så här va det att jag hade tänkt att jag bara skulle hoppa typ 60-75 cm eller något. För Emil skulle fota lite :D Ahh iaf så hade jag happat ett tag och Alice kändes i en sån Toppform så jag höjde lite till typ ca: 95cm och hon hoppa det felfritt, så jag höjde till ca: 105 cm Och hoppade de. Men då rev hon men jag la upp det igen men på då 110 cm och svände på igen och då typ "stanna" hon :/ Men så provade jag igen ännu mer bestämt och då bar det av!<3  Asåå jag har ALDRIG i hela mitt liv känt en sån lycka som Jag fick  genom hela kroppen och jag var och är fortfarande 7kt nöjjd :D Älskar min ponny så mycket.!
Så sen istallet fick hon ett varmt täcke på sig godis, och så stretcha jag hennes ben oxå. Min lilla E.L.I.T. Ponny <3
Här är bilderna oxå på oss när vi hoppade runt 70-80cm ;)<3





























HappyFace Johanna♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0