hemma igen då... <3

Ja då är man hemme igen efter en låång helg... har ju gått Finne hajken, var kul men ganska jobbig. Men det var så här iaf att i Fredags åkte 3 pigga glada och pratglada scouter iväg till Ellös / Morlanda scoutstuga. Och åt trerätters middag där med Vitlöksbröd med gojja till förrätt och Chili concarne med ris och bröd till varmrätt och pannakota med hallon och choklad till äftrrätt :) MuMsigt <3  Och så sov vi där övernatten till lördan. Och på lördag morgon åkte min patrull  och jag iväg till starten klockan 09:00. Och sen Gick vi Och gick hela dagen med några små stopp. Och vi var framme vi övernattnings platsen ca: tror att de var runt klockan 18:30 (vet inte säkert men..) Och så sov vi i vindskydd där också. Och sen på Söndan gick våran start runt klockan 08:20. och så gick vi halva den dagen oxå till klockan 16:00 tror jag.. :P Och nu kan jag säga att jag har ont i fötterna och jag har kämpat men de var det värt ;D <3



Kram Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0