Hejsan ♥

Har typ inte bloggat seriöst nu på ett tag! Men de kommer xd
Har varit hos Mimmi nu sen i Söndags kväll och kom hem nu ikväll, har varit jätte kul iaf :)
var så enormt längesen vi träffades och var me varann så här liksom! ;)
Men nu längtar jag verkligen till sommaren och tills Mimmi kan vara med me Spotten på träningarna, Men mest längar jag nog till sommarlovet och tills man kan hoppa utomhus! Är typ de bästa jag vet! När man hoppar och känner doften av sommar och vinden blåser i håret och man svänger och rider mot ett hinder och bara känner hästens kraft när den tar i :D<3 Så himla underbart!! Ska snart börja tävla också. Läängtar så enormt mycket!! ♥
Och just nu vill jag typ bara spy på hela vintern och bara ta bort den!! :P är så Jobbigt att man inte kan rida nästan någonstans utan att halka :S Usch...


Sommar♥


I´m in love with a dream♥






Kram Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0