Hejsan hoppsan :)

Hejsan!
Idag var det första dagen i skolan då efter lovet och
det har varit bra faktiskt, :) Och sen när jag kom hem
tog jag ut ALLA hästarna i paddocken. Dom stora hästarna
står ju inne nu på dagarna bara för att det är så
halt och isigt ute i hagarna :( Så jag får ta ut dom så
att dom blir av med lite energi :) Men det blir nog snart
bättre i hagen får vi hoppas.:D Men ni kan läsa
mer om träningen med hästarna på
http://teammj.blogg.se
där står allt i detalj så ni kan läsa ;)  Men nu ska
jag äta middag så får ni ha det så bra! <3


Sommar tider Hey Hey sommar tider.....


















Bara för jag saknar sommaren så otroligt mycket!!!! ;D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0