Happy Face :D ♥

Hejsan
Idag ska jag åka ner till Ida i Göteborg för imorgon är de ju dax för oss att gå på Göteborgs HorseShow!! Kommer bli 7kt kul! Men innan jag åker ska jag fixa i stallet rida Alice och packa så får nog skynda mig. Men tror att jag hinner för nu är klockan 08:25 och ska med bussen vid ca 2 tiden ;D Ska ju åka buss ner men kommer gå fort hoppas jag när jag nu redan har gjort de en gång tur och retur. :) 
Jag får också hoppas att de går bra att rida Alice, ska nog rida på ängen/skogen eller i paddocken. Vi får se :) <3
Men jag kommer hem på Torsdag igen så då kan jag blogga!! :DD
Lite bilder bara fö att jag ÄLSKAR min biljetter!!! :D ♥♥




Jag är kär i dom xD♥♥





Kommer Äga!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0