Går-dagens hoppträning ;)

Hej bloggen och alla läsare!

Igår var ju jag på hoppträningen och d gick hur bra som helst!
fast jag var påväg att ramla av två gånger men de gjorde jag inte ;).
Och träningen gick bra även om Alice var väldigt/ Jätte brunstig innan
träningen xD

Men vi fortsatte att träna på kontroll övningar, Vi hoppade en oxer
och två stuts "serier". Och d känndes så bra och d var en jättebra
hoppövning för Alice för hon var tvungen att korta sig och hon fick
inte bara rusa på. Så hon fick en Grymt fiin galopp och hon hoppade
Jätte bra!
Med inte bara fin galopp utan ett bra språng me. :D
Är så himla KÄR i min fiina ponny <3 Och är så glad att ha henne,
och att d går så himla bra med ALLT nu :)

Och för Ida och Majja gick de också jätte bra och Max och Kalle
var också jätteduktiga! och värkade tycka att d var roligt!

Och Olivia var ju också med och tog många fina bilder som
gillas*  av miig! :D
Men nu är datan lite konstig så bilderna kanske kommer
imorgon ;D<3


Kramiiz Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0