:D

Gud det har varit dålig update nu känner jag men jag jobbar på de, har varit mycke hästar och kompisar nu på lovet och då är det svårt att blogga!

Igår var jag ju på GBG horseshow och det var jätte kul!  Mässan var ganska bra och hittade bra grejer där som jag kommer blogga om senare! och bilder på dom kommer! :)  Och på själva showen var det jätte bra! Och Roffe ( Rolf-Göran Bengtsson) Vann två klasser den dagen! först 1.35 klassen och sen 1.50 klassen :D Och när han vann 1.50 klassen på ärovarvet då på långsidan när han galopper själv så gjorde han galopp om byten! 2 höger, BYT 2 Vänster BYT! Det var så grymt och en sån Top- Finisch :) Men nu ska jag fortsätta titta på let´s dance så får ni ha det bra !!



Kram Johanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0