ChaCha ♥

Hej! ;) Har precis kommit in från stallet nu och kan lägga lite tid här på bloggen. Igår fick ju Alice ett ordentligt träningspass, så idag skrittade jag ut henne, Red lite i skogen och ett var på ängen. Hon var jätte duktig och fin <3 Men imorgon har jag tänkt att Hoppa henne lite i paddocken. Tror att de blir dom övningarna som ni kan se här nedanför;) De är riktigt bar övningar för mig och Alice där vi behöver både kontroll och ett bra tempo, så de längtar jag efter ;D <3 Jag ska oxå försöka få till lite bilder från Träningen/hoppningen imorgon ;) vi får se om någon kan vara fotograf.   Men nu ska jag gå och duscha och sen plugga lite Geografi till provet som vi har tills på Torsdag. Hoppas de går bra för mig xd <3




Övningarna.


Här är lite bilder som jag tog från finnehajken när jag och Nathalie var eldvakter ;D<3














Kraam Johanna♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0