ChaCha blåggen,:)

Lördag morgon och fintväder vad mer kan man önska sig?
Jo att inte ha sån träningsverk!!" Tror att d kommer från gympa lektionen igår,
Vi hade boxning och d känns i armarna idag kan jag säga!
Men d är bara och köra på. Jag ska snart gå ut till stallet och mocka
och fixa allt till kvällen och sen ska jag försöka göra
något med mina små sötnosar/shetisar :D<3
Och sen ska jag rida Alice, tror att d blir på ängen iaf.
Tror att d kommer att gillas av henne :)

Men jag kolar runt lite bland bilder på datan
och hittade d här fina och mysiga sommar
bilderna som är från sommaren 2010!
Men sommaren 2011 kommer slå  ALLT!! :D<3




Kärlek♥


Summertime♥






Bild från skolavslutnigen förra året. :)








Kommentarer
Postat av: sara

sv: ja gör det dem är ur snygga! :) tycker också dem passar bättre till hoppning. :)

2011-02-19 @ 15:24:59
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0