Cha Cha Bloggischen ;) ♥

halloj!
Idag har det gått bra i skolan och så.. Men jag har ett stort problem med min mobil :@ om jag skickar ett sms så kan jag ine se på koniversationer att jag fått de och jag kan inte se vad jag skickat :( Och om jag är inne på medelanden och får ett sms då kan jga inte läsa det!!! asså fattar ni ? Så jobbigt! Så det får fixas iaf ;) Men på fredag ska jag på hajk med scouterna och vi ska sova ute i vindskydd! hoppas inte de blir kallt xD <333 <Så ikväll ska vi träffas vid affären och kanske åka in till morlanda och träffa dom för dom ska oxå på hajken ;) kommer la bli kul xd <3 Min bäddsoffa har oxå kommit nu :D<33 Kommer kanske bilder på den typ imorgon lr ngt ;)<3


Jag saknar sommaren otroligt mke :(♥♥

Kiss and love Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0