åå så G!ad ;)

Är riktigt gla nu, De snöa ju i slutet av förra veckan och då tänkte jag jaja då blir de la ingen hoppträning på tisdag då...;( Men så igår fråga jag mamma och hon bara... Ja d är klart vi ska!  Och jag blev så glad. Känner verkligen att vi är på gång nue!! Och Ida och Kalle följer ju så klart också med ;) Och Kusinvitamin Olivia kanske också , Så isf får vi hoppas att de blir många fina kort t bloggischen ;D Asså jag älskar när man får bra överraskningar!!

Jag har också tänkt göra en video om mig och Alice någon dag här i veckan, och har tänkt att använda en låt som jag fick av Emma.H idag ;) Låten heter: Is it true? Artist: Yohanna. Så vi får se hur den blir men jag kommer ju klart lägga ut den här på bloggen när den är klar :) <3

Men nu ska jag läsa lite No tills imorgon och sen fixa middan som vi skulle ha igår men jag ska gö den ida ist ;) Eller så ska jag gå ut t stallet, fö Ida  kommer nog snart. Så då ska vi mocka så att de bara e och ställa in hästarna när vi kommer hem från träningen ikväll.

Men så länge får ni ha de så bra och önska mig lycka till! ;D







Älskar dom här två bilderna som Olivia tog sist på träningen, Man ser verkligen vilken POWER d är i den ponnyn ;) <3








Kommentarer
Postat av: Klara Olsson

hoppas att de blev många bra bilder nu Johanna ;D

2011-02-16 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0