Måndag morgon och jag bloggar lite.!

Ja godmorgon får jag säga nu då. snart ska jag gå till skolan men så fick jag lite tid så då bloggar jag lite :) Idag då har vi egentligen sovmorgon i min klass men jag åker tidigt ändå så kan man sitta och snacka med några andra i klassen som åker med bussen tidigt. Trevligt trevligt! :D V har också vanliga lektioner idag... :( men det går nog bra ändå!! :)Men idag på idrotten då ska vi simma nere vid stranden och jag hoppas att det inte är för kallt och inte några brännmaneter.! Men sen efter skolan då ska jag troligtvis hem, men jag har bestämmt att hästarna ska få vila sig lite idag, bara gå i hagen och ha det skönt. men det finns alltid annat jag kan gör te.x mocka i skjulet och fylla vatten sen får jag se vad jag gör. Annars så behöver shettisarna komma ut lite och köras....Men får se, Men nu ska jag gå ha det bra! :)



lite crazy bild från i våras ;)

/Johanna Mårtensson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0