Igår då måndag :)

Hejsan, med tanke på att jag inte hann att blogga igår så kör jag det nu istället ;)

Ja igår var det första dagen i skolan och det gick bra men jag var väldigt trött när jag kom hem...Men sen så kom Ida och Olivia så red vi alla tre ponnysarna. Jag på Alice, Ida på Kalle och Olivia på Maggi, det var första gången olivia red Maggie. Wiiie !!  Men det gick iaf jättebra och Olivia tycker verkligen om henne :) Så olivia ska nog rida henne några mer gånger :) Och sen så var det ju min pappas födelsedag igår så det kom lite släkt till hem oss och så hade vi det lite trevligt: ♥





Gammal bild på mig och Olivia kusin.! Men vi bjuder ;) ♥


Kram Johanna♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men herre gud vad fan har du fått tag på för bild!!!!! ;ooo jag vill självklart rida Mággi mera :) <3

2011-08-23 @ 21:18:00
Postat av: Andrea

Hej! Jag fick adressen till din blogg av Tina som äger Maggie, och det var jätteroligt att se att hon är så fin och att ni trivs ihop! Jag är Maggies uppfödare, och sålde henne till Tina 2008, och jag födde även upp hennes mamma. Maila gärna mig om du vill ha lite bebisbilder eller info om Maggie, och fortsätt gärna blogga med fina bilder, det är jätteroligt för mig som uppfödare att läsa om min gamla fölunge!



Hälsningar /Andrea

2011-08-24 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0