My Day <3

Har varit med Mirela idag typ hela dagen vi var på Göken och "handlade" lite ;) var jätte kul :) köpte present till mimmi några armband och en bok <3 Sen när vi kom hem så åkte vi längd skidor var kul asså ;) Sen tog vi ut Juzin och Filippa men Juzin var skit på så när vi skulle trava så bara han typ att galoppera och lilla filippa bara hängde med så jag och filippa vi fick typ massa snö på oss ;) <3333

Imorgon Äre julafton oxå så vill säga God Jul till alla blogg läsare :) På jul blire Chill först ska mammi och jag gå ut och fixa i stallet ( mocka och så.. ) Och sen SKA jag ut och rida lilla Alice barbacka i snön ;) kommer bli as Nice ;) <33 Sen typ kl 1 så kommer farmor och farfar så ska vi äta jul mat med dom sen kl 5 så ska vi åka till Martin, Cicci och kalleKusin och vara med när tomten kommer ;) <3 xd Sen på Lördag så kommer Mimmi har saknat henne 7kt mycke<33333 Kommer bli as kul, men får se om jag hinner blogga men ska försöka få Mimmi att gästblogga lite ;) så håll utkick då kanske det kommer video <33 xd  Men nu ska jag och familjen och en kompis till oss äta god mat ;) <33

PussOchKramSkumBanan<33 ;) Sommar bild på Juzin och Bambe <333 Saknar sommaren <3Mina små bebisar <33333
Sötaste ponnyn In My Life <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0