Mimmi Gästbloggar lite :) ChaCha...

hej mimmi här :)
tänkte berätta lite om mig och om lite minnen med Johanna :) Som första gången vi träffades hos hennes mormor och morfar. Först var vi typ lite blyga men det gick över ganska snabbt efter middan, Då sa Johanna: Ska Vi PoPa Lite PopCorn ? :O xD så gjorde vi de då sa jag: men vi måste ju ha i lite SMÖR OCH SALT !!  xd
Efter det så träffades våra familjer och hade kul ! Som en gång då var vi hoss johanna och vi var uppe på hennes rum och typ "Dansa" :) <33 Och så poppade vi OFC popcorn med SMÖR OCH SALT ;*)   Då tränade jag för våran tränare som vi har nu, Anna. så frågade vi johanna om hon ville vara med med Alice ;) och då började vi träffas lite mer :D <3  Jag Är 10 år och bor på Tjörn ;) Jag rider och har en egen häst Spotten :) jag har också två små shettisar som heter Pia och Hamlet :)
Ibörjan när vi träffades så var vi ganska blyga och och så men, Nu är vi tvärt om ;) Vi kan skratta och gråta tillsammans vi kan göra ALLT tillsammans <3333

mEN NU SKA VI SNART GÅ OCH ÄTA OCH SEN IKVÄLL DÅ SKA VI HA MYS OCH SE PÅ twilight IHENNES RUM OCH SÅ SKA VI KLART ÄTA POPCORN MED:  SMÖR OCH SALT :D<333 

chacha  nu får ni se på denna filmen och bilderna och NJUTA!!!! <333   HEjdå så länge <3333PÅ tävling tsm<333Jag och min hest på tävling :=) Jag i mitten xD Ibland får man bjuda på sig själv ;) Sötaste <3Vi är ett littet Team tillsammans <33333

Kommentarer
Postat av: Johnnyrachel

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-01-31 @ 08:56:38
URL: http://johnnyrachel.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0